28 Aralık 2013 Cumartesi

Hakkımı helal etmiyorum!

     Bundan 1 hafta kadar önce bir haber paylaşmıştım sizinle. İstanbul Büyükşehir Belediyesi’ne bağlı İstanbul Ulaşım A.Ş.'de güvenlik görevlisi olarak çalışan Sinan Y., zor durumda kalan vatandaşları parasını ödemesi şartıyla kendi kartıyla turnikeden geçirip şirketi 4.90 TL zarara uğrattığı gerekçesiyle hakkında dava açılmış ve 7 yıl hapsi istenmişti.
     Bugün bunun tekrar gündemime gelmesine neden olan olay ise bu gece yaşandı. Erdoğan, Sakarya'daki programının ardından İstanbul'a geldi. Atatürk Havalimanı'nda Erdoğan'ı çok sayıda partili karşıladı. Erdoğan burada konuşma yaptı. Daha sonrasında Erdoğan'ı Atatürk Havalimanı'nda karşılamaya gelen partililerden bir kısmı mitingin bitişinde havalimanından ayrılmak için metroyu kullandı. Ancak partililerden bazıları turnikelerden ücretsiz geçti. Görevlilerden de yardım gören vatandaşların bazılarının buna rağmen akbil bastığı görüldü. Ücretsiz geçenleri görüntülemeye çalışan haberciler ise güvenlik görevlileri tarafından engellenip, uzaklaştırıldı.
*

     Acaba bu mitinge katılıp ÜCRETSİZ metroya binen kişiler İstanbul Ulaşım A.Ş.'yi ne kadar zarara uğrattı? Bu güruh da ceza alacak mı? Zira 2010 yılında İstanbul ve Ankara'da ulaşıma gelen zamları protesto edip turnikelerden ücretsiz geçenler polis müdahalesi ile karşılaşmış, göz altına alınmışlardı.
     Ceza filan olmayacak tabi. Çünkü memlekette iktidar yanlısı isen her şey mübah. Yolsuzluk ve hırsızlık da dahil! Hukuk devletinde adaleti mahkemelerden beklememiz gerekirken işimiz ilahi adalete kaldı. Bu arkadaşlara hakkımı helal etmiyorum efendim!


* (DÖNÜŞ YOLUNDA ÜCRETSİZ METRO - Hürriyet Webtv;  
http://webtv.hurriyet.com.tr/2/58602/0/1/donus-yolunda-ucretsiz-metro.aspx )

Not: Gündemin bu kadar kalabalık geçtiği bir haftada neden yazmadığımı soran takipçilerim var. Neden yazmıyorum? Çünkü yazmakla hiçbir şey değişmiyor. Ne kadar bağırsam, gücü elinde tutanlar her şeye rağmen yalanlarına devam ediyorlar ve ne yazık ki bu yalanlarını alkışlayacak taraftar bulabiliyorlar. İşte buna katlanamıyorum. Biraz sakin kalmayı planlıyorum, bu plana ne kadar uyarım onu da bilmiyorum. İlginiz için teşekkürler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder